Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

5. soru 32ydi.


Sınav sonrası konuşmalardan tiksiniyor musunuz? "Yaa çok kötü geçti ya, neyse ikinciden 100 alsam 4 düşer" diyip 90 alan insanlara hapis cezası verilmesi taraftarı mısınız? Test çözerken işaretlediğiniz şıklar desen şeklini aldığında "Ya adamla dalga geçiyor gibi, yok böyle değildir bu" mu diyorsunuz? 3 soru arka arkaya B çıkınca dönüp son üç soruyu yeniden mi çözüyorsunuz? Hoca "Biriniz okuyun çocuklar" dediğinde dışarıyı seyredip onu duymamış gibi mi davranıyorsunuz? Tahtada örnek çözülürken size kaçıncı sorunun geleceğini hesaplayıp hemen onu mu çözüyorsunuz? 5. soruyu 32 bulmadınız mı? Daha sık görüşelim! =)

-5. soruyu ne buldun?
+Kök içinde dörtyüzaltmışyedi bölü otuzsekiz galiba..
-32 çıkıyordu o ya?
+Hmm, olabilir. 
-7. soruyu ne buldun peki? Beş üzeri sekizdi o.
*Madem yanıtı biliyorsun. Bana niye soruyorsun?*
+Ben onu bulamadım. Boş bıraktım.
-Nasıl bulamadın ya çok kolaydı. O başta verdiği şeye a diyeceksin, sonrası a+2 oluyor. Oradan da..
*Bulamadım işte, ne gıcık yaratıksın sen?*
+Aklıma gelmedi. Şey bir daha ki ders ne?

0 yorum: