Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Hey Edward!




Bu ara kendimi çok garip hissettiğim bir konu var. Millet mi çıldırdı birden ben mi anlamıyorum bilmiyorum. Açıklayan olusa mutlulukla dinleyeceğim, söz. Bu Alacakaranlık furyası nereden çıktı ya? Ömründe eline kitap almamış adamlar hastası oldular, kızlar Edward diye ölmeye başladı. Eh kızlar bu zavallı çocuk Harry Potter da oynarken aklınız neredeydi? "Cedric Diggory out, Edward Cullen in" mi şimdi? Artık yaşlanıyorum galiba. Bütün bu popüler kültür hadiselerinden uzak kaldım. Ne yeni şarkıları biliyorum, ne de Edward hayranıyım. Alacakaranlık'ı da okumadım üstelik. Bir sürü sorunum var yani. Sorun demişken belirtmeden geçmek istemiyorum, Merlin'in yeni düzenini hiç sevmiyorum. Çok soğuk ve karışık olmuş. Zaten katılımı da baya bir azaltmış gibime geliyor bu yeni düzen. Hoş sor bakalım bana ben uzun zamandır katılıyor muyum acaba? Katılmıyorum da yani ne bileyim cidden sevemedim. Belki alışma meselesidir bilemiyorum. Aslında alışma konusunda ciddi problemler çeken biriyim. Edward'dan bahsetmiş miydim:D Benim favori Edward'ım, Edward Norton'dur. Kendisi kendi kendini döver falan ama -aa spoiler- iyidir yani. Ayrıca Sihirbaz da güzel filmdi bak. O da sürprizliydi, hoştu. Bunun spoilerını veresim yok, hayır. Gelelim ikinci favori Edward'ıma. Makas elli Edward tabi ki. Kendisi tam insan değil. Zaten olamazdı da. Çünkü öyle bir insan olduğunu zannetmiyorum. Öyle bir insan varsa bile ne kadar öyle saf, öyle temiz ve o kadar iyi kalabilir bilemiyorum. Geçen AnkaMall'de bir mağazanın vitrininde bir manken gördüm. Saçları aynı Edward'ın kasaba kadınlarına kestiği saçlardandı. Aklıma geldi. "Edward, öyleyse neden yaptın?" "Çünkü sen yapmamı istedin" diyerek gözleri doldurabilen bir karakter Edward. E. Cullen kadar yakışıklı değil belki, Kim de Bella gibi değil zaten. Kim, kar perisi. Edward ise sadece farklı. Kar yağdığında eğer hafif bir müzik çalıyorsa aklıma gelen kişi Edward. Ve her aklıma geldiğinde geldiğinde gözleri doldurabilen. Evet Edward insan değildi, çünkü öyle bir insan yok. Edward insan değil, Edward yanıt. "Neden kar yağar?"ın yanıtı, "Neden herkes aynı oluyor giderek?"in yanıtı. Edward'ı yeterince iyi bir yanıt olarak görmeyenler için yeni yanıt yine Scissorhands'ten geliyor: "Biz koyun değiliz." Evet ben koyun değilim ve bütün Alacakaranlık muhabbetlerinden uzak kaldım. Üzgün müyüm? Bunun yanıtı diğer Edward'dan geliyor -elleri de makas değil üstelik- : "I like myself" 
Ve son söz:
Kim: Sarıl bana...
Edward: -Ellerine bakar- Yapamam..

0 yorum: