Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Düşüngü


Eskiden düşünürdüm ben. Çok düşünürdüm. Düşündüğüm bir sürü şey vardı. Başka da işim yoktu galiba ki düşüncelerim canlıydı çok. Düşündükçe yaşardım. Kendimi düşünerek üzebilir, yine birşeyler düşünerek moralimi bozabilirdim ben. Durmadan düşünürdüm ben. Gerekli ya da gereksiz şeyler, mutlu ya da mutsuz şeyler farketmezdi. Dünyanın adaletsizliğinden şikayet eder, sisteme söver ya da yarın yemekte ne olacak diye düşünebilirdim. İnsanları düşünür onlar için üzülür ya da sevinebilirdim. Merak eder, daha çok düşünebilirdim. Bana söylenen bir lafın üzerinde saatlerce kafa yorabilirdim. Böyle mi demek istedi, şöyle mi diye aklımda kalabilirdi cümleler. Düşündükçe yanıtlandırabilediğim sorularım oluyordu bazen. Ama genellikle sorular üzerine düşünmezdim ben. Yanıtlar üzerinde düşünürdüm. Yanıtlar bazen istediğim gibi oluyordu, bazen olmuyordu. Ben her ikisini de düşünüyordum. Bazen düşünmektan nefret ettiğim oluyordu. Düşünmemeye çalıştıkça daha çok düşünüyordum. Kanun gibi birşeydi bu, sevmediğin şey burnunun dibinde bitiyordu. Bunları uzaklaştırmaya çalışıyor, bazen yapıyor bazen yapamıyordum.

Eskiden düşünürdüm ben. Başka işim de yoktu galiba, hep düşünürdüm ben. Geçenlerde artık eskisi kadar düşünmediğimi, daha rahat olduğumu farkettim. Büyüyorum galiba. Nesibe Aydın'ın dalga geçercesine deniz yıldızlarıyla süslediği yaz ödevini elime ilk aldığımda da ilk düşündüğüm bu oldu "ÖSS Grubu" yazısına bakınca. Büyüyorum ben. Eskisi kadar düşünmeye ne halim var, ne zamanım, ne arzum. Eskiden düşünürdüm ben, çok eskiden..

"Hepsinin gelmesini bekleme; bir kişi gelmeyecek. Sen alışmayasın diye, korkmayasın diye, düşünesin diye.. Kendine yetmen için... Herkesin kendinden kaçacağı yerlerde sen kaçmayasın diye... Gelenler gitmeyecekmiş gibi... Doğumlar da, ölümler de duyasın diye. Bildiğini bildirmek için, bilmemeyi öğrenmelisin, tam kalasın diye. Herkesin gelmesini bekleme, sen var olasın diye, bir kişi gelmeyecek. Sen, bir olasın diye."

Eskiden düşünürdüm ben. Başka da işim yoktu galiba. Artık susup gülümseyerek önüme bakıyorum yalnızca. Yürüyorum. Yürüyorum çünkü yerinde durup düşünmek hiçbirşey vermedi bana bugüne dek. Susup gülümseyerek önüme bakıyorum. "Söylenemiyor çoğu şey susmadan.."

0 yorum: