Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Öylesine..


Sisyphean, ne güzel şarkısın sen. The Fall of Every Season bu ara en gözde gruplarımdan. Huzurlu bir havası var. Galiba ben de bunu istiyorum. Huzur. Neşeli bir insan olmama rağmen neden doom dinlediğimi sormuştu biri. Şarkıyı yaşamıyorum, onu dinliyorum. Evet şarkıları yaşamıyorum ben. Aslında birilerinin bu şarkıyı yazmak için bunları yaşamış olması da kötü bir durum. Üzücü yani. Tek tesellim bunu para için yaptıklarını düşünmek. Eh bu düşünce de olunca çok da üzülemiyorum galiba. Bundan şikayetçi de değilim aslında. Bugün bir şarkı dinledim ben, harika sözlere ve berbat bir müziğe sahipti. Keşke o sözleri başka birine verseydiniz be güzelim, belki daha iyi bir şarkı olurdu. Olsun, şarkılar güzeldir. Aslında bu ara heyecanlı ve umutluyum. Düşündükçe mutlu olduğum bir takım gelişmeler var. Paylaşmak istediğimi sanmıyorum, nazara inanırım ben:) Ayrıca bu ara ne kadar çok yazı yazdığıma baktığım zaman şaşırıyorum. Bu kadar üretken bir insan mıydım yahu ben? Sanmıyorum aslında havadandır belki. Yazı yazma havası? Belki. Aslında yazı yazma havaları daha çok gri havalarda oluyor ama o zamanlarda yazdığım yazıları pek beğenmiyorum. Gri yazılar oluyor onlar da. Her ne kadar şarkıyı yaşamayıp dinlesem de havaları seyretmekle kalmayıp yaşıyorum. Bu yüzden kötü havalar benim için tatsız bir durum. Tanrım, ya Londra'da falan yaşasaydım? En çok intiharın görüldüğü bölgenin İskandinavya olmasına şaşmamalı. Düşünsene hep soğuk bir hava. Hava bir gün ısınır ümidini bile taşımıyorsun. Havanın bir gün ısınacağı ümidini taşımazsan, hiç bir soğuğu atlatamazsın ki.. 

0 yorum: