Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Düşünmem Lazım


Facebook sağolsun 13 Temmuz için doğumgünü hatırlatması yapmış bana. Bir de doğumgününün kimin olduğunu bilsem.. Ceren Üner kim yahu? Neyse iyi ki doğdun Ceren!

Bugün yoğun bir gündü. Neredeyse yataktan kalktığımdan bu saate kadar dışarıdaydım. Evet bu yalan değil. Çok güzel bir gündü ama. Saruhan her ne kadar benim yelpaze gösterime gölge düşürmüş olsa da.. :D O yelpazelerle minik bir Kitana olabilirdim tamam mı, önümü kestiler! Aklıma Mustafa Topaloğlu'nun Bülent Ersoy hakkındaki "Önünü kestiler onun" şeklindeki sözü geldi ve kendimden soğudum desem yeridir evet.

Bugün ÖSS sonuçları açıklanmış. O kadar garibime gidiyor ki, ben de ÖSS öğrencisiyim ha? O kadar uzak birşeydi ki.. "Daha çok var, düşünürüm" falan diyordum. Hayatın garip bir ilerleyiş tarzı var. Bazen zaman hızlı hızlı geçiyor, bazen geçmiyor falan. Ayrıca ÖSS'de ne kadar başarılı olacaksın şeklinde Facebook testleri.. Hepiniz mi manyak oldunuz lan?:D

Son zamanlarda çok tahammülsüz olduğumu yeniden farkediyorum. Aslında çok tahammülsüz olduğumu son zamanlarda yeniden farkediyorum desem daha doğru olur. Çok çabuk sinir oluyorum ben, sabırsızım. Acaba çekilmez biri miyim diye düşünüyorum bazen. Şimdi mutluyum da ileride mutsuz mu olacağım acaba ben? Bilemiyorum. Annem bugün Allah kocana sabır versin senin falan dedi. Gerçekten sabır versin de.. Kocam olacağından bile şüpheliyim ben. Yok yok gerçekten çok tahammülsüzüm ben.

Soldaki Son Ev diye bir film var ya sloganı şu onun: "Eğer kötü insanlar sevdiğiniz birine zarar verirse onları cezalandırmak için ne kadar ileri gidersiniz?" Bu sorunun yanıtını düşünürken gerçekten çok vahşi ve acımasız biri olabileceğimi farkettim. Baya ileri gidebilirdim ben, baya. Amerikan filmlerinde olur ya anne kızının katilini bulur ve "Ben senin gibi olmayacağım. Mary böyle istemezdi" falan derler. Ben onlardan değilim işte. Vahşi bir yönüm var bunu biliyorum. Sevdiğim biri için çok ileri gidebilirim ben. Korkutucu birşey belki.. Ama yaparım bunu ben.

Ayrıca eski bir şarkı ama yıllar sonra yeniden dinleyince yazasımı getirdi: "Aşk, dön ölümden, bir sebepten, gel gir dünyama." Ne şarkısın sen:)

Not: Başlık için Saruhan'a teşekkürler derim:)

0 yorum: