Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Sevdiğim Sözler


Benim bir defterim vardı eskiden. Güzel de birşeydi. Yıllarca birşeyler yazmaya kıyamadım buna. Sonra bir fikir geldi aklıma. Hayatıma yön veren sevdiğim sözleri yazacaktım sevdiğim herkes için. İlk sayfasında şöyle yazıyor bu defterin: "Sevdiğim Sözler - Sevdiğim Herkes İçin. 25 Haziran'05"

Bakıyorum da baya olmuş yahu. İçindeki sözleri okuyunca eski günlere döndüm. Güzel günler, kötü günler. Bazen ikisi aynı günde. Bu satırları yazarken aklımın ucundan geçmezdi 2009 yılında bunları bu şekilde okuyabileceğim. İşte insan yarını bilemiyor ki. Okudukça farkettim ki sevdiğim sözleri hâlâ çok seviyorum. Sevdiğim insanlar bu denli değişirken sevdiğim sözlerin değişmemesi ayrı güzellik:)

Sevmek de garip bir kavram aslında. Sevdiğim insanlar sürekli değişiyor tabi. Bu durumu benim için defterim açıklıyor: "Birini sevmemize yol açan ilk şey, o kişinin yanındaki kendi varlığımızı sevmemizdir çoğu zaman"

Hemen her yazımda belirtiyorum ama el öpmekle ağız aşınmaz. Ben "Seni seviyorum"ları çok kullanmanın sözü boşaltacağına inanmayanlardanım. Eğer bu kadar basitse bu sözün anlamı zaten kullanmaya değmez ki. Söyledin diye tükenecek sevgi, gerçekten sevgi midir? Başkasını bilemem. Benim sevgim söyleyerek tükenmez. Hayatımı güzel yapan herkes, sizi çok ama çok seviyorum. Sevdiğim bütün sözler, sizin için :)

0 yorum: